به گزارش راهبرد معاصر ، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار رشته توییتی در واکنش به نامه حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما درباره حجم تبلیغات پخششده از آنتن رسانه ملی، توضیحاتی ارائه داد و نوشت:
«در بودجه به سازمان صدا وسیما اجبار می کنند که باید بیش از دوهزار میلیاردتومان در سال را از محل آگهی ها درآمد کسب کند بعد نامه می زنند که چرا تبلیغات این قدر زیاد است!
در این شش سال ابتدا به بهانه برجام و بعدش در فراق ازدست دادن آن آنچنان تولید و تولیدکننده را به فراموشی می سپارند که هرچه می گردیم ازتولید کنندگان بزرگ کشور تبلیغ کنیم یا توانایی تبلیغ ندارند یا عطای تولید را به لقایش بخشیده اند.
آن وقت نامه می زنند که چرا تبلیغات قابلمه و دوش حمام و کفش و ...در تلویزیون زیاد شده !
به خدا راهش این نیست دیگرصدای همفکرانتان هم درآمده است از این همه ناکارآمدی...
صدق الناس را فراموش نکنیم.»
صدق الناس را فراموش نکنیم
صدق الناس را فراموش نکنیم
صدق الناس را فراموش نکنیم
گفتنی است؛ امروز حسامالدین آشنا نماینده دولت در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و مشاور رئیس جمهور در نامهای به حجتالاسلام و المسلمین محسنی اژهای نسبت به آثار سوء حجم فراوان و مکرر تبلیغات برخی کالاهای مشخص که احساس تحمیل بر مخاطبان را دارد، اخطار داد و با نادیده گرفتن نقش دولت در این خصوص، توپ را در زمین صداوسیما انداخت.